Laptop @ Notebook @ Netbook….

Dengan pengetahuan aku tentang IT yang nampaknya sedikit bertambah, aku mula berkira-kira untuk mempunyai laptop @ Notebook @ Netbook…entah apa-apa lagi terms yang digunakan, aku pun tak pasti..  Bagi aku walau apapun terms yang digunakan, aku tetap mengatakan ianya komputer riba atau laptop. Untuk aku, itulah yang aku faham…tak kesah lah….

Semenjak seminggu yang lepas, memang tiada benda lain yang bermain dalam kepala aku ni, melainkan hal laptop tu saja….aku masih mempertimbangkan antara perlu atau tidak untuk aku memiliki laptop tu… Nak kata aku ni ada buat apa-apa bisnes, tidak pulak….. tapi sejak ber”internet” ni, aku mula berkira-kira….. Perlu atau Tidak…!!! Nak Ke Tak Nak…!!!

Tambahan, kawan-kawan kuat meng”api”kan aku untuk segera memilikinya….Sehingga ke hari ini, peratusan untuk aku membuat keputusan memilikinya, sudah sampai ke tahap 95%… aku rasa …mungkin tak sampai lagi 2 hari dari sekarang, aku akan membuat keputusan menyebelahi kawan-kawan yang begitu beria-ia meng”api”kan aku……

Akhirnya…….  Nak Ke Tak Nak…!!!!!! 

6 comments

  1. Saufi

    Laptop=Notebook tapi bukan Netbook (saiz lebih kecil berskrin 10″ lebih kurang). Semer tu dah jadi barang keperluan macam handphone. Kalau ia lebih membawa kelebihan dalam urusan seharian, by all means, belilah. Ehehehehe!!

Leave a comment