Harga cermin sisi belakang EXORA

Minggu lepas cermin tingkap belakang EXORA aku pecah..

Aku tidak la marah…

Cuma sedikit terkejut, namun aku terima dengan redho…

Dah ketentuanNya dan pastinya segala yang terjadi bersebab dan ada hikmahnya yang tersembunyi..

Hanya ALLAH yang Maha Mengetahui…

Apa pun… Sekadar berkongsi…

Aku dah pun tukar cermin tu pada 2 Sep 2013 yg lalu…

Harganya RM180.00 siap pasang..

Lokasi : Di Ipoh…

Untuk yg mencari maklumat berkenaan, harga yang tersebut adalah relevan di sekitar Ipoh pada tarikh yang aku sebut tadi..

Sekurang-kurangnya bolehlah diambil sebagai panduan bagi yang senasib dengan aku..

CHOW!!!

4 comments

  1. linda7496

    Tq dgn info ni. Cermin kete exora sisi blkg pn br pecah ni. Lam kul 750pm td. Bila bca info u, sib baik x brp mahal…tq again fr info k.

  2. khaulah awai

    Same goes to me this evening.bro nk tnye u tukar cermin sisi tu kat mne eh kat ipoh..after u tukar still jadi lg ke..cermin ok tak? Asap T.T nk raya mcm2 plak yg jadi

Leave a Reply

