Category: Realiti Kehidupan..

Berehat bersama KIT KAT !!!!

Dah penat !!!

Jom rehat…

Relaks aaa…

KIT KAT kan ada !!!!

Aku ngan anak-anak memang bertuah…

Bini suka beli KIT KAT… boleh dikatakan sentiasa ada stok KIT KAT kat rumah..

Sebabnya..

Hobi bini aku nie suka collect hadiah percuma …. tak kiralah dari produk apa pun…

Asal ada saja barangan percuma yang disertakan dengan produk mesti dia beli….

Sekarang nie, tengah demam KIT KAT ler…

BeliĀ  KIT KAT dapat mangkuk plastik percuma berbagai warna…

sedar-sedar jer dah banyak kat dapur tu…

Yang untung… kitorang ler… asyik dapat makan KIT KAT jer…

hehee…

apa lagi…

Jom berehat bersama KIT KAT !!!

image

mug KIT KAT

image

mangkuk plastik KIT KAT berbagai warna