Akhir riwayat desktop bujang3 !!!

DSC_0187

Akhirnya…

Setelah beberapa kali buat perangai…

Repair…

Format…

Tamat jugak riwayat desktop yang menjadi tempat aku meng’update’ blog aku ; Blog @ Bujang3.

Terkedu seketika…

Kebetulan pulak, laptop aku dah memang jahanam keyboard nya…

Jalan pintas…

Cantumkan keduanya..  antara desktop dan laptop…

Barang dari desktop yang boleh digunakan :

Monitor
Keyboard
Mouse
 

Barang dari laptop yang berfungsi dan boleh digunakan :

CPU @ processor
 

Apa lagik… On laptop sebagai CPU @ processor sambung ke desktop monitor sebagai screen, sambung keyboard dan mouse juga dari desktop…. Maka terhasillah computer versi transformer aku yang bergelar…. desk-laptop.

Hahahaaa !!! terimalah entry paling merapu dari aku di Blog @ Bujang3…

Semuanya gara-gara desktop aku yang dah tamat riwayatnya…

p/s : agaknya apa yang akan sahabat aku nie buat, andai masalah yang sama menimpa ???

15 comments

  1. Donny Ien

    hai bro Bujang3
    boleh tahan bro transfomerkan deskop bro tu ke versi baru. Mujurlah masih boleh digunakan untuk mengupdate blog dan melawat sahabat-sahabat blogger. Jasa yang patut dipuji tu.

    Laptop saya pula mengalami masalah bateri. sekejap sudah weak. sudah lama mau ganti tak beli-beli juga. Dapat bonus 2 bulan tahun ini apa lagi bro kita pergi loyat banyak promosi hujung tahun disana hehe..

    terima kasih link yang diberikan.

  2. Naziman

    Wah, dah jadi transformer pula ya. Sekarang laptop saya ni pun skrin dah rosak sangat dah, ada 6 7 line di skrin yang tak diingini menjelma tanpa di jemput. Di halau tapi tetap muncul, apakan daya laptop tua.

Leave a Reply

