Plants vs Zombies

Minat main games..???

Aku ???

Biasa-biasa jer… Sejak aku ber”android”, ada la beberapa game yang aku install dalam phone… bukannya nak main sangat…. Saja nak menyemakkan phone aku tu jer… Lagi pun, sekali sekali bagi anak-anak main…

Aku pulak tak la berapa gilakan games nie. Tapi entah kenapa sejak aku ter”download” game nie, tetiba jer aku dah jadik kemaruk pulak… asal ajer ada masa terluang, pasti Plants vs Zombies nie ler jadi tatapan aku…

Best gak… Mungkin ada yang pelik, sebab aku yang dah nak masuk separuh abad nie pun masih nak main benda-benda cam nie… Kalau tanya kat aku kenapa, aku pun tak tau nak jawab, tapi aku memang giler kan gadget yang berlambak kat pasaran sekarang nie…. cuma nak beli jer tak mampu…

Apa pun, aku dah complete semua level dah….

Kadang-kadang, rasa lega bila mengadap games nie sebab dapat melupakan sejenak segala masalah yang terperuk dalam kepala….

Heheheee !!!!

Sapa-sapa yang belum try lagik game nie, meh la…. Memang mengasyikkan !!!

7 comments

  1. Mantoi

    Amacam PC punya version ?? Bule menyebabkan ketagihan jugak … selalu jugak kena marah ngan wife aku … sebab mengadap benda nihh jer … Kepada sesiapa yg nak PC version … sila e-mail tuan punya blog !!!

    • bujang3

      Sama gak Mantoi, memang siokk.. Tapi, aku pelik gak, pasal apa aku ketagih plak kat game ni… Dah banyak game kat android phone yg aku main, tak plak ketagih…

Leave a Reply

