Steak untuk berbuka puasa.

image

Apa juadah berbuka hari nie…. ???

Teringin pulak nak buat steak….

Tengok dalam peti sejuk, ada daging dalam freezer…

Bolehlah…

Nak try buat steak pulak…

Tengok dalam youtube, camna nak masak steak… amik idea dari situ… Apa lagik… cuba jer laa…

Masa buka puasa, terus jer try hasil tangan aku tu…..

Hrmmm.. !!! Boleh tahan…

Cicah ngan sos Ayamas jer… Tak reti nak buat sos…

Kira ok lah tu….

Apa plak, menu buka puasa korang hari nie ???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s