Hidup lebih ceria dengan kehadiran U…

D…

Dulu hidup aku sentiasa dirundung sengsara disaat kita bersama…

Mungkin ada beberapa ketikanya bahagia menyelubungi rasa. Namun ketika dan saat itu terlalu singkat untuk dinikmati…

Kini…. U datang bertamu di hati. Kembali menyerikan kamar hati yg telah terlalu lama bersarang dengan kehampaan.

U… Bersyukur dipertemukan… Hari-hari yang berlalu bagaikan bersinar semula selepas kita bertemu….

Alangkah bagusnya, andai kita dipertemukan lebih awal. Namun aku tetap bersyukur…

Dalam keghairahan bersamamu, kekadang aku lupa.. Aku terlalu mendesak… Sedangkan aku tahu tahap kemampuanmu…

Maafkan aku… Kerana kealpaan aku itu… Yang demikian, aku rela menunggu sehingga kau kembali bertenaga agar sama-sama dapat kita kembali melayari saat bahagia seperti sediakala…

U… Terima kasih kerana sabar dengan karenahku..

Terima kasih kerana terus setia…

Buat D, yang selama ini membuat hidupku sengsara sebelum bertemu dengan U…

Aku relakan kau pergi dari hidupku.Malah aku bersyukur kerana akhirnya dapat melepaskanmu.

Jujurnya memang aku dah tak sanggup meneruskan saat-saat bersamamu….

TAK SANGGUP!!!!

Biarlah… Semua kenangan pahit itu berlalu… Kerana sekarang aku dah ada pengganti… Mungkin lebih baik darimu D…

Sekarang aku sudah bahagia bersama U…

image

4 comments

    • bujang3

      Hai… Patutlah nak masuk “rumah” Dr dah tak boleh… Rupanya dah pindah… Nnt senang2 saya datang ler, boleh pekena teh tarik secawannn…

Leave a Reply

