Dulu vs Sekarang.

image

Sekarang dah lain….

Bebudak sekarang, menghabiskan banyak masa dalam rumah jer…

Aktiviti bebudak sekarang tak mengeluarkan peluh pun…

Bebudak zaman aku, main konda kondi, galah panjang, teng-teng dan macam-macam lagi jenis permainan yang mengeluarkan peluh…

Sebab tu, bebudak dulu, cergas…. Sihat… Slim…

Tak macam budak sekarang…

Duduk dalam rumah… Bukak laptop… Main computer game…

Tak pun, main gameboy atau PS2… Terbaru PS3 ataupun X-Box.

Langsung tak mengeluarkan peluh… Sebab tu ramai yang tembam-tembam….

Berbeza, kan???

Zaman dah berubah…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s