Mimpi ngeri!!!!

Terkejut aku!!!!

Memang ngeri….

Di suatu petang, terima satu e-mail, facebook aku cuba di”hack” oleh seseorang.

Reaksi spontan, aku klik kat link dalam e-mail tu untuk menyemak @ mengesahkan perkara itu.

Rupanya tindakan aku tu, menyebabkan akaun fb aku di”block” temporary.

Aku try access akaun fb. Memang tak boleh masuk. Diminta aku access melalui web browser.

Aku try… Dibawa pula ke screen untuk menguji kesahihan identiti aku…..

Setelah hampir 2 jam termasuk ngan isu slow internet connection, tetap juga tak berjaya meng”access”.

Ngeri sungguh! !!!!

Akhirnya keluar pulak butang “unblocked” untuk diklik sekiranya kita accidently block fb account tu.

Selamat!!!!

Dengan adanya butang tu, dapatlah aku login semula fb account aku….

Ibarat terjaga dari mimpi pulak rasanya…

Apa pun… Nyata, memang mengerikan….

Leave a Reply

