EXORA BOLD

image

Sekarang nie, dah ramai yang guna Exora dan dah semakin banyak yang boleh dilihat di atas jalan.

Terbaru. EXORA Bold pulak yang mula mendapat tempat…

Apa yang berbeza ???

Tak berapa pasti la pulak.. Cuma yang aku perasan.. Bumper dan grill depan dah lain.. Lampu depan dan belakang pun dah digelapkan…

Baru-baru ini, member aku dah beli sebijik… Dia bagi tau, ada dipasang siap dengan reverse camera, auto rain sensor untuk viper.

Enjin pun dah turbo… CFE… Dan beberapa benda lain…

Dia dah pakai dalam tempoh sebulan, katanya. .. Dia perasan yang bunyinya lain sikit masa nak start.. Pas tu.. Sekarang nie dah ada problem kat alarm system… Kereta tak boleh diletak tengah panas.. Letak dalam 10 – 20 minit, alarm system berbunyi… Dah gi Proton service masih cam tu… Katanya nak try hantar kat service agent kat tempat yang aku selalu gi pulak..

Harap-harap ok ler…

Itu jer la yang aku tahu, berdasarkan apa yang member aku bagi tau…

Bagi yang ada hajat nak sambak satu, jangan risau.. Aku pasti. Itu cuma salah satu dari kes terpencil ajer…

Yang pasti…

EXORA BOLD memang cun..

Meme aaa… ( sila ikut slang Adi Putra dalam KL Gangster).. Heheee…

Leave a Reply

