Garlic Bread bercicah Sos Cendawan Keju dengan Crouton.

Amacam ???

Menyelerakan tak ???

Tu dia, Chef Bujang3 dah tunjuk skill …

Sekarang ni kan demam Master Chef yang selalu ke udara di kaca tv setiap minggu. Memang syok, bila melihat peserta bertungkus lumus menyiapkan sajian yang dikehendaki oleh Master Chef yang akan menilai hasil masakan mereka.

Hasil yang disajikan pula, berbagai rupa. Nampak sedap-sedap belaka. Boleh tahan lah, depa tu. Tapi malangnya, asyik kena komen ajer dari ketiga-tiga chef yang menjadi pengadil tu. Apa nak buat, masih belajar… kena terimalah segala komen dari yang pakar…

Jadi, bersempena dengan rancangan Master Chef Malaysia yang julung-julung kalinya bersiaran ke udara, Chef Bujang3 pun tak mahu ketinggalan. Walau pun hanya sibuk di dapur rumah sendiri ajer… (buat semak dapur ler tuuu !!!)

Teringin la, pulak Chef Bujang3, nak berkarya. Maka terhasil lah resepi chef yang terbaru iaitu resepi yang diberi nama…

Garlic Bread bercicah Sos Cendawan Keju dengan Crouton !!!

Fulamakkk !!! Namaaaa !!! Dah rasa macam professional la pulak…

Hehehee !!!

Jangan panik yer akak-akak, makcik-makcik, suri rumah semua… Chef Bujang3 buat resepi segera ajer… tak ada yang gempak pun…. Beli ajer Sos Cendawan Keju Dengan Crouton..

Masukkan air panas, kemudian kacau…

Dah siap, puan-puan sekelian…

Apa pun, dah sendiri nak makan, buat ajer la…

Selamat mencuba….

Hahahaa !!! Macam kat dalam rancangan masakan la pulakkkkk!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s