Raya..Oh..Rayaaa!!!!

Assalamualaikum !!!

Apa habor semua ???

Apa citer raya kita kali ni ???

Aku ???

Simple jer !!!

Tapi… kopak la jugak !!! Mana tak nyer… Ahli keluarga, 6 orang semuanya… mau tak rabak !!! Tapi.. cam sesetengah orang cakap ler…

Raya, setahun sekali !!!

Lagi pun… sekarang nie, dah tak tau nak jimat cam ner dahh !!!

Harga barang dah mahal !!!! Gedebak-gedebuk, habih la jugak, kannnn ???

Dalam sibuk aku mencongak sana, mencongak sini, ada gak member yang beraya ngan smartphone baru… SONY Ericcson XPERIA-Arch..

Canggihh !!!

Kalau ikutkan hati… berkenan gak smartphone nie.. tapi aku minat Samsung Galaxy S II…

camna pun… setakat minat jer la…

Pakai ajer la mana yang mampu… yer tak ???

Apa pun… masing-masing punya selera, masing-masing punya budget la….

Betul tak ??? Buat apa nak menyiksa badan (poket), semata-mata nak ikut orang…

Akhir kata..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI,

MAAF ZAHIR DAN BATIN…

~bujang3 ~

2 comments

  1. ina ramli

    lama x dengar citer bujang3. Skrng mmg semua dah mahal kan poksu. Kita kene pandai2 berjimat la. Org tua kata ukur baju ikut badan sendiri, jgn ikut badan org..selamat hari raya dr kami di perantauan….;)

  2. bujang3

    Ye la… barang makin mahal…. kalau nak diukur baju kat badan poksu nie… alamat banyak le belanja nak beli kain… heheheee !!! Apa pun .. SELAMAT HARI RAYA..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s