IDM : Internet Download Manager !!!

Satu hari, adik aku  “install” benda ni kat laptop aku…

Nampak tak menda yang kat atas video tu.. yang tertulis “Download this video”.

Haaa !!! Itu leh menda nya !!!!

Ok gak… satu gadget yang baru untuk aku explore…

Sebelum nie.. terfikir gak…

kalau lah boleh download dari youtube !!!!!”

Ha !!! dengan menda nie… dapat lah aku berbuat demikian… senang !!! Klik ajer !!!!

Tapi .. kalau dapat speed macam kat atas tu … lambat la sikit.. lama la kena tunggu untuk siap download!!!

Lain ler kalau dapat cam di bawah niee!!! Baru bahagia hiduppp !!!

Cuma… menda nie kuar kat atas video youtube kalau guna IE ngan Firefox jer… biasanya aku guna Flock, so… kalau aku nak download apa-apa dari youtube, kenalah aku guna salah satu dari di atas… biasanya IE ….

2 comments

    • bujang3

      ooo.. gitu ker…!!! tapi .. bagi aku yang tak pandai benda-benda tu, lebih mudah kiranya dapat klik dan terus download….
      sebenarnya, sebelum nie pun, adik aku dah ajar cara copy URL nie, tapi memang aku tak pandai, akhirnya bila dia bagi plak IDM nie.. memang memudahkan kerja….

Leave a Reply

