Dah setahun rupanya !!!

Sesekali…

Aku layan gak blog sepi aku nie..

Dulu tak macam nie…

Tak ler sepi sangat…

Ader la jugak pengunjung yang datang…

Sekarang nieee ????

Hidup segan mati tak mahu…

Fokus dah lari….

Matlamat berterabur…

Sebab !!!!

Tak ada suatu matlamat yang khusus…

Lebih sekadar hobi…

Lebih sekadar untuk memuaskan diri sendiri dalam meluahkan apa yang terpendam dalam hati….

Mungkin ada kena mengena dengan seseorang…

Tak kira, kenal atau tidak..

Atau mungkin tak ada kena mengena langsung dengan seseorang…

Apa pun…

Aku tetap menulis…

Apa yang nak aku tulis..

Tiada had

Tiada batasan

Cuma kekadang…. Aku menulis mengikut kewarasan fikiran…

Orang suka ???

Orang tak suka ???

Ermmm !!! Lagi pun, blog nie kan aku yang punya !!! Tak kesahlah orang suka atau tak suka….

JANGAN MARAH HAAAA !!!

Walau pun begitu… tak perasan pulak… dah setahun rupanya aku ber”blogging”…

SELAMAT ULANG TAHUN UNTUK BLOG AKU !!!

https://bujang3.wordpress.com!!!!!

2 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s