WJR ; Dah ada yang merisik-risik !!!!

Dah hampir 3 bulan WJR aku tak ber”layan“…

Almaklum ajer lah… dah ada pengganti….

Memang hajat dihati, nak berpisah….

Tapi….!!!

Sebelum nie tiada yang berani datang meminang !!!!

Nak buat cam ner… Kesian la pulak nengokkan nyer… Nak tak nak… sesekali layan lah jugak… Dimandikan, disabunkan, digosokkan… malah, sesekali turut dimanjakan ….

Sebelum nie ada jugak yang lalu… jeling-jeling sebelah mata jer.. tak ada yang singgah nak merisik-risik pun… atau setakat bertanya khabar….semua buat tak nampak jer.. buat tak pandang jer…. macam ler buruk sangat

Terasa jugak disanubari.. sanubali tersentuh… macam kata Man Raja Lawak tu !!!!

Tapi, kita kena terima hakikat… sampai suatu masa, bila dah dimakan usia, tiada yang sudi, memang sudah begitu lumrah dunia….

Tah macam mana… tup-tup !!!

Hari nie, dah ada yang berani merisik-risik… bertanya-tanya tentang hantarannya.. Terkezuttt gak aku… yer lah… bukan sorang… tapi dah dua orang yang merisik untuk hari nie…

Terus terang… tak berani lah pulak aku nak meletakkan hantaran yang terlampau tinggi… dah second hand pun…. dah terpakaiiii !!!!

Berani-berani takut… lantang jer aku kata,

“RM5,000.00…. Boleh ker ???”

Jantung dah berdegup kencang….

“Jadikkkk… Tak ada masalah…!!!”

Terkejut badak aku… itu dia belum datang tengok lagi… selamber badak jer dia setuju.. tak nak ker berkenal mesra, pandang dan lihat terlebih dulu… kata hati aku ler…

Tapi, yang sorang lagi, tak pulak memberi kata putus… nak jumpa dulu katanya…. Elok lah tu.. aku pun bukan nak lego cam tu jer… biar ler yang nak menyunting tu rasa puas hati…

Apa-apa pun… tunggu dan lihat dulu ler… Temu janji dah disetkan… keputusan???

Kena tunggu lepas tu ler…. !!!

**** Hermmm !!! Masih laku lagikah agaknya, yerk??? Harap-harap, ada ler yang sudiiii!!!


4 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s