Sotong Paul dah mati…!!!

Dah dengar citer ker…????

Yer.. betul…. !!!!

Tak salah lagi…. memang betul Paul si sotong penilik nasib masa piala dunia hari tu dah mati….

Kesian kan ??? Si penilik nasib sendiri pun tak dapat menilik bila dia nak mati…. !!!

Pernah suatu ketika, sotong itu menerima ancaman bunuh kerana meramalkan Argentina kalah kepada Jerman pada pusingan kedua kejohanan Piala Dunia 2010.

“Kami mungkin memutuskan untuk menyediakan kubur kecil buat Paul dalam pekarangan akuarium kami dan mendirikan satu ‘makam’ sederhana yang kekal,” kata pengurus tersebut.

Hrmmm !!! Macam-macam ….

Suatu ketika, pernah glamour !!!!

Sumber : Kosmo Online !!!

19 comments

  1. sangilapi

    macam ni si paul tak sempat nak merasa kekayaan dia lah……tak silap aku,dia djadikan maskot untuk satu produk kan?

    *ramai sangat orang yang mendoakan kematiannya terutama kaki judi bola yang terlingkup masa WC itu hari *

    ** apapun setiap yang bernyawa pasti mati🙂 **

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s