Bujang3 buat MAGIC la pulakkk !!!

Nak tengok MAGIC tak ???

Percaya tak, kalau aku kata, yang aku boleh baca minda korang ???

Sebelum tu.. aku biasa buat trick nie kat kengkawan aku di alam nyata… di alam maya ???

Belum pernah lagi.. aku nak cuba la nieee !!!

Kat alam nyata.. prosesnyer begini :-

1 Aku tunjukkan 7 keping kad bertanda A – G yang mempunyai senarai nombor-nombor..

2 Aku minta member aku pilih satu nombor yang terdapat dalam kad bertanda A…

3 Setelah itu, minta member tadi menyemak kad seterusnya B hingga G dan nyatakan sekiranya nombor yang dipilih tu terdapat dalam kad-kad tersebut.. sekiranya nombor yang di pilih tu ada dalam kad B, dia kena confirmkan.. kalau tak ada nyatakan sebaliknya… contohnyer :

A (dah tentu ada ler, sebab nombor yg dipilih dari kad A), C, E dan F

4 Setelah dia nyatakan seperti diatas.. aku akan dapat membaca minda member tu dan seterusnya memberikan nombor yang dipilih tadi… dan ternyata TEPAT

so .. mari kita cuba lak… korang pilih satu nombor dalam kad A dan seterusnya semak dalam kad yang lain dan nyatakan dalam kad yang mana terdapat nombor yang korang pilih tu dalam ruangan komen… nanti aku akan balas..memberikan jawapannya.. jangan terkejut yerr… Memang TEPAT…

Beginilah rupa kad-kad tu…

pilih satu nombor dari kad nie !!!

semak samada nombor tadi ada dalam kad nie !!

semak samada nombor tadi ada dlm kad nie !!

semak samada nombor tu ada dlm kd niee !!

ada tak dalam kad niee ???

dlm kad nie plak ??? Ada tak ??

akhirnyaa… dlm kad nie… ada tak ???

Ok.. begitu lah rupanya… setelah pasti kad mana yang ada nombor pilihan korang tu.. sila nyatakan dalam ruangan komen yer… nanti aku akan baca minda korang dan nyatakan jawapannyer dalam komen balasan…

Mari kita cuba… !!!

23 comments

  1. sangilapi

    ok ..

    B – tak de
    C – no tu ada balik
    D- ikut macam C,ada
    E- laa hilang semula,tak de
    F- puas aku check memang tak de
    G- sahih tak de🙂

    kecik-kecik aku ada main benda ni tapi guna nama negara atau nama buah.

    • bujang3

      susah sikit nak baca minda ko nie… tapi tak per.. susah..tapi bukan mustahil.. dan setelah aku teliti minda ko nie..aku rasa ko pilih no 9.. betul tak ?? hehehee !!!

Leave a Reply

