Dah boleh booking !!!! INSPIRA !!!

Berita baik !!!!

Peminat kereta !!!

Dah boleh booking.. kereta baru …. Proton INSPIRA !!!

Ada minattt ???

Harga boleh tahan…

Bermula RM79,xxx-00…

Ganti Waja…. eh bukan… sekurang-kurangnya itu lah yang di sebutkan dalam berita TV3 malam tadi…

Apa pun…

Memang smart…

Kalu berminat… dah boleh booking dan sokong kereta keluaran Malaysia….

Malaysia bolehhh!!!!

14 comments

  1. suri

    hohoho..minat gak heee…tapi suka cik myvi ..
    klu ada rezeki lebih sahabat bujang apalah salahnya sekiranya seseorang itu mampu dalam kehidupannya🙂

    takat ni pikir keluaraga dan anak2 dulu bro bujang huhu..

  2. dnoBiz

    Model ni memang menarik dari model yang lain dan nadi Mivek 1.8 dan 2.0 cc aku rasa ni antara model yang berbaloi dimiliki.

    ikut kan hati memang teringin tapi bila pikirkan keadaan ekonomi yang tak menentu ni ada sikit takut jugak

    • bujang3

      tak salah mengagumi… tapi betul kata ko tu.. dengan ekonomi yang tak menentu ni kena pikir banyak kali gakzzz…. Tapi kan…. mana tau.. rezeki datang bergolek plakzzz. !!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s