Sesuatu menggangu emosi dan fikiran Bujang3 !!!!

Salam untuk semua !!!!

Aku nak minta maaf banyak-banyak pada sahabat-sahabat blogging semua….

Dah lama aku tak melawat-lawat blog-blog sahabat semua…

Aku sedar itu….

Aku akui itu…

Tidak aku nafikan perkara itu…

Malah… komen-komen sahabat semua diblog aku sendiri pun kadang-kadang tak berbalas…

Semuanya kerana…..!!!!

Sejak akhir-akhir ni ada sesuatu yang mengganggu kotak fikiran aku…

Biasa la.. kalau fikiran dah terganggu… emosi jugak begitu…

Dan … memang susah rasanya bila emosi terganggu…..

Bukan nak bagi alasan sebab tak melawat blog-blog sahabat semua…

Tapi.. memang itu lah yang aku rasa di waktu dan saat ini….

Dan, sekiranya apa yang aku sampaikan ini tidak dapat diterima.. aku pohonkan kemaafan sekali lagi….

Buat Bro Joe,  Mijie, Suri,  Adamfaiz,  ZackpantaiSufian, Madlut, Botak, Dr Singa, Mohd Nadri, Kulanz Salleh, Etomyam, Boss, Boy bersahaje, Arzone71   dan mungkin ramai lagi yang aku tak nyatakan di sini, aku akan kembali melawat blog-blog korang semua setelah aku dapat atasi apa saja yang menggangu emosi dan fikiran aku nie…

Insya Allah!!!  Maaf sekali lagi….

21 comments

  1. ardzham

    huhuhu takkan dapat domain dan hosting baru terus jiwa kacau, bawak bertenang tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan. pasti ada jalan dan ada rakan yang sedia membantu jika diperlukan.

Leave a Reply

