MasyaAllah !!! Bulan Ramadhan pun nak buat aksi panas ker ???

Bulan Ramadhan, bulan yang mulia… jangan la pulak kita buat onar dalam bulan yang mulia niee !!

Yang aku heran.. banyak gak cerita yang membabitkan aksi panas yang dilakukan dalam bulan Ramadhan nie !!!

MasyaAllah !!! Bulan Ramadhan pun nak buat aksi panas ker ???  

Tapi.. aku bukannya nak siarkan apa-apa kisah aksi panas di bulan Ramadhan nie, termasuklah gambar-gambar ker, video klip ker, atau apa sajer yang seangkatan dengannyer…

Aku sekadar melahirkan rasa jijik aku terhadap mereka-mereka yang sentiasa buat maksiat dan aksi panas, tak kira siang atau malam, bulan Ramadhan atau tidak !!!! Itu ajer…

Kalau aksi terlampau yang disiarkan dalam blog member aku Adamfaiz tu tak mengapa lah.. Itu dah lumrah !!!

Dan aku rasa dan penuh yakin yang korang datang melawat blog nie pun bukan pasal nak tengok benda-benda tu semua kan ??? Tambah-tambah dalam bulan pose.. bulan Ramadhan yang mulia nie !!!! 

Sudah-sudah ler tu… apa kate, kalau sempena bulan baik, bulan Ramadhan ini, mana-mana yang dah terbiasa buat aksi terlampau, aksi panas tu, bertaubat, kembali ke pangkal jalan… berjanji kepada Allah yang Esa…bersungguh-sungguh, tak akan mengulangi perbuatan terkutuk itu…

Cukuplah sudah kita dengar berita tentang jenayah seks, rogol dan buang bayi nie !!! Buat malu ajer.. mana tak nyer, rata-rata yang buat benda-benda nie, datangnyer dari golongan bangsa kita jugak… malu kat bangsa lain jer !!! Malu tu satu hal la jugak… Tak takut balasan dan bala dari Allah ker ???

Ya Allah !!! Semoga kau bukakan pintu hati mereka-mereka ini supaya kembali ke jalanmu, ya Allah !!!! Kau selamatkanlah anak bangsaku dari terus terjerumus dalam kancah kemaksiatan.. kembalikanlah mereka ke jalan yang benar … Semoga mereka-mereka ini termasuk dalam golongan orang yang beriman !!! AMIN !!!!

20 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s