Sotong baru nak glamour…. Burung pulak nak joint sekaki!!!

Heboh !!!! Satu dunia dah bercerita pasal si sotong “Paul” yang dah buat kejutan sebab meng”kalah“kan Argentina masa bertemu Germany hari tu…. Si sotong nie jugak la yang mengambil balik kemenangan Germany nie bila ternyata dengan ramalannya,Spain pulak yang menang !!!

Baru nak merasa dunia glamour (macam dunia artis), si sotong nie dah ada pesaing la pulak… Seekor burung nuri pulak telah dilaporkan mengikut jejak sotong untuk mencari glamour meramal pemenang dalam Piala Dunia yang hampir ke penhujungnya ini!!!!

Haiiiii!!! Entah le, apa dah jadi nie….. last-last nanti… makin banyak binatang yang menyertai profession yang dimulakan oleh “Paul” si sotong kurita ni!!!

Macam-macam !!!!

22 comments

    • bujang3

      kompom lepas piala dunia, Paul dan burung tu sekali jadi lauk !!! hee…he.hee!!!
      p/s : kesian tuan burung tu..dah tak boleh cari makan, sebab ramalan salah… tukang tilik apa cam nie!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s