Buat suspen aje..!!!!

Jumaat…. 21 May 2010

Malam tu, aku bawa anak-anak kembar aku ke tempat permainan yang di sediakan di Giant Superstore kat Tambun…. Sambil tu isteri ngan anak perempuan aku (Angah) masuk ke Superstore…nak beli kasut hitam untuk Angah… dia dah jadi pengawas pusat sumber… ada uniform special pulak…nak kena pakai kasut hitam… 

Tapak permainan kat Giant

"Dah berguling la pulak..!!"

hyper la depa ni...aku kecik-kecik dulu pun tak cam nie..!!!

Hakim...!!! Turun....!!!

Sementara isteri ngan anak perempuan aku kat dalam supermarket, kembar aku main kat tapak permainan tu…. aku window shopping le kat bahagian corridor Giant nie…. name pun window shopping, tak yah le keluar duit…. ye tak????

Antara yang menarik perhatian aku…!!!

kalau nak kurus, tak boleh pakai Mustajab, kena beli benda ni kot!!

Minyak wangi...!!! Akhirnya beli gak...!!!

"Boleh caya ke nie..!!!"

Cam tak caye jer...

Akhirnya, setelah puas aku window shopping…. setelah puas kembar aku bermain, bermandikan peluh…. isteri ngan anak perempuan aku pun selesai ngan urusan depa kat dalam supermarket tu…. Dalam perjalanan pulang aku tersenyum mengingatkan satu peristiwa petang tadi….

Emphhh!!!

Buat suspen aje….!!!!  …

Wassalam…

12 comments

  1. Mr.Z

    aku rasa tesco lagi murah dari Giant kalau barang2 dapur la. hehe

    p/s : kalau nak letak link, nanti bagitau kategori n nickname dekat blog aku yek..

    • bujang3

      pakai card lagi bahaya …tak sedar dah banyak… tapi untuk peristiwa yang suspen tu, kena la click kat link “buat suspen aje” tu

  2. Rizal

    Co suspen tak keluor duit le gi Giant……………

    Takpe abg co boleh bergaya dal abg co sebab dana dah masuk Rm5000.00 selasa ne dah dapat!!!

Leave a Reply

