Tamatnya zaman bujang seorang Rosly.!!!

Salam untuk semua….  2 Mei 2010 adalah tarikh bahagia untuk kawan aku, Rosly. Tarikh tersebut merupakan hari perkahwinan si mamat nie dengan isteri tercinta Norshahana yang mengambil tempat di dewan Sekolah Chung Huah, Kampar….

Pada pukul 12.00 tengahari, Aziz call aku… aku suruh dia jalan dulu le…. aku kat rumah mak aku kat Gopeng… Dah siap-siap, aku pun berangkat ke Kampar…. Nak pergi majlis perkahwinan member yang satu nie….he..hehehe… Cam tak caye je member kite ni dah kahwin….!!!

Di sini aku selitkan antara gambar-gambar yang sempat aku rakamkan di majlis itu….

Gerbang tempat ahli keluarga menerima kunjungan tetamu.

Pelamin : "Singgahsana Sang Pengantin"

Raja Sehari bersantap menikmati hidangan.. tapi... lalu makan ke???

Senyum…!!!

"Ngape tu...!!!"

Dari kiri : En Kama, Aziz, Pengantin, Azean, anak En Kama, Tan Li sza, isteri En Kama

                                  
 
Antara tetamu yang hadir memeriahkan majlis.        
                                                                         

Anak isteri aku

 

Kembar aku

 

En Kama, isteri dan anak menikmati hidangan.... "Tak nampak orang dah tu!!!"""

Dari kiri : Mimie, Ajih, Rizal...

 

Fauziah dan keluarga.... "emmphh!!! sedapnye..!!"

Ija dan keluarga ... "Apa yang lucu tu.....!!!!"

Kugiran yang turut memeriahkan dan "memekakkan" suasana...

 

Budak-budak mesti suka nie...!!

 Bukan budak-budak aje yang suka…. mak bapak budak pun terliur jugak nie…!!!

 

Rosly dah selamat kahwin!!.... yang baju kuning tu yang aku risaukan!!!!

Rizal dan keluarga....

  

"hmmmph...bahagienye depa...!!!

Lepak.....!!!

Shairil, Pengantin Lelaki (Rosly)....

 

 

 

Rosly, Tan Li Sza

 

Apa yang menarik sangat tu!!!

Yang baju hijau dua orang tu, teringat masa dulu-dulu ke..???

Dari kiri : Tan Li Sza, Rosly, Norshahana

“Ambik berkat ke????”

“Selamat Pengantin Baru..!!! Semoga bahagia ke anak cucu…!!!”

Lagi gambar-gambar yang sempat aku rakam, tapi goyang sikit ler…. Yanty…!!! Jangan mare ok…!!! Maklum aje la…jurugambar amatur jer….

Yanty, anak dan suami...

Peace No War!!!!!

Makan sudah!!

Bergambar sudah!!!

Beramah mesra ngan pengantin pun sudah!!!!!

Apa lagi!!! Angkat kaki le…. Bagi yang lain aku tak tau le apa agenda depa…. bagi aku… sebelum balik, aku singgah ke…..???!!!

Kat ?????

 Wassalam!!!!

2 comments

  1. Rizal

    Ade rase nak kawin lagi tak abg am……
    Awek cun ramai 2…. terutama yang bernama start huruf “I”

Leave a Reply

